Klacht melden

Klachten

De medewerkers van Youb Zorg doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat iemand niet tevreden is. Het is belangrijk dat u uw onvrede uit. Dat komt onze zorgverlening alleen maar ten goede.

U kunt uw vraag, klacht of ongenoegen het beste kwijt bij de bron. Bent u van mening dat uw vraag, klacht of ongenoegen na dit gesprek niet adequaat is afgehandeld, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken.

Youb Zorg

2572 XB Den haag

06-24949207

Email: info@youbzorg.nl

 

Klachtenafhandeling door de Zorgaanbieder

Binnen 6 weken reageren wij op uw schriftelijke klacht of klacht per e-mail.

 

Klachtenbehandeling door de Klachtenfuntionaris

Komt u er samen met Youb Zorg niet uit? Of weet u niet hoe u uw onvrede bespreekbaar moet maken? Ga dan naar de klachtenfunctionaris. Deze helpt u om samen met de zorgaanbieder een oplossing te vinden.De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk. Binnen 4 weken wordt u schriftelijk op de hoogte gebracht over de afhandeling.

 

Klachtenbehandeling door de Geschillencommissie Zorginstellingen

Als u vindt dat uw klacht na de beslissing van de klachtenfunctionaris nog niet is opgelost dan kunt u in beroep gaan bij de Geschillencommissie Zorginstellingen (www.degeschillencommissie.nl).

Youbzorg

  • PERSOONLIJKE VERZORGING
  • (WIJK)VERPLEGING

  • PALLIATIEVE ZORG

  • HUISHOUDELIJKE VERZORGING

  • Begeleiding

24/7 BEREIKBAAR

Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar en 7 dagen in de week ongeacht feestdagen. Als wij uw aanvraag binnen hebben, dan kunnen wij u een persoonlijk advies uitbrengen over onze particuliere zorg. Tijdens dit gesprek wordt samen met u bepaald welke zorg u wenst of welke zorg noodzakelijk is.

Huishoudelijke hulp nodig?

Als u extra hulp in het huishouden kunt gebruiken. Ook dan kunt u bij Youb Zorg aankloppen. Wij nemen u de zorg uit handen en regellen een betrouwbare huishoudelijke hulp voor u.